Jeżeli już mówisz o D2, to tak np. spadek skuteczności dla soski co do wzrastającego dimishing returns był w okolicach 700 mf, 200 mf może i wystarczy, ale tak czy inaczej im więcej tym lepiej, dopóki cena nie będzie zbyt słona.
"Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu."
Skoro wprowadzają współczynnik MF, to chyba w jakimś celu, nie po to, żeby ludzie robili postacie 0 mf i jechali na buffie, nawet jak tak się stanie, to nie wyobrażam sobie żeby nie było whine na forum. Nie ma konkretnego info, równie dobrze buff może dawać odporności, żeby boss cie nie oneshotował na inferno w low gearze, nie ryzykowałbym na razie żadnych spekulacji.