Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: mikechdx on March 31, 2012, 02:19:42 am
-
jednak tor go nie zwolnili mimo moich spekulacji az dziwne aleeee ... ;D
Bashiok
Community Manager
W temacie: Is *Anyone* Happy About Runes on Rails?
To równie dobra okazja jak każda inna, aby UJAWNIĆ SEKRET, że przeciwnicy na poziomie Inferno nie są już liniowi. Stają się oni coraz trudniejsi. Była to reakcja na wewnętrzne testy poziomu Inferno. Pierwotnym założeniem było posiadanie stałego poziomu trudności, abyście mogli iść tam gdzie chcecie, farmować przedmioty i nie będzie tam trudniej, niż w dowolnym innym miejscu na Inferno. Spowodowało to jednak szereg problemów:
Wydawało się to dziwne. Nie czuło się, że przechodzi się grę, ponieważ poziom trudności był cały czas taki sam. Wielkim zawodem było pokonanie ostatniego bossa gry, który nie był trudniejszy od pierwszego.
Gracze są bardzo różnorodni, a my chcemy się upewnić, że wszyscy będą mieli co robić. Spodziewamy się, że każdy kto ma wystarczająco czasu i chęci do gry zdobędzie 60 poziom. Jednak skok w poziomie trudności musi być różny dla każdego. Szaleni ludzie potrzebują OGROMNEGO skoku, zaś tzw. "casual lecz wciąż hardcore" będą chcieli mniejszej różnicy w poziomie trudności. Szalone osoby, które grają non-stop dotrą do Aktu I i napotkają na swej drodze wyzwanie, jednak miesiąc później będą mieli nad czym popracować (Akty II, III i IV). "Hardcore-casual" wbiją poziom 60 nieco później. Doświadczą oni "małych zwycięstw" w Akcie I i będą marzyli o tym, że któregoś dnia dotrą do późniejszych aktów.
Żywotność. Wiemy, że gracze lubią stawiać przed sobą cele. Stworzyliśmy Akt III i IV tak, aby były bardzo trudne dla najbardziej elitarnych graczy. Dziwnym byłoby stworzenie całego poziomu Inferno w ten sposób. Niektórzy z was mogą stwierdzić "Myślałem, że chcieliście, abyśmy mogli farmować tam gdzie chcemy. Teraz mamy do dyspozycji tylko połowę świata? O co chodzi?" Naszym celem jest to, aby loot był lepszy z matematycznego punktu widzenia w kolejny aktach, jednak ten zdobyty wcześniej nie stawał się zbędny. Uważamy, że Diablo II poradziło sobie z tym w niezły sposób i oczekujemy podobnego skutku w Diablo III.
Gracze w Diablo II robili Diablo runy, Mephisto runy, Pindleskin runy, Pit runy, Baal runy, itd. ponieważ loot w Diablo jest bardzo losowy. Mimo, że teoretycznie najlepsze przedmioty wypadają w późniejszych aktach, dobrze wylosowane przedmioty z poprzednich mogą być lepsze. Grając wewnętrznie przekonaliśmy się, że po intensywnej i brutalnej sesji gry na Inferno, fajnie jest zrobić Akt III lub IV na Hell i nierzadko zdarzało się tak, że zaskakiwał on niespodziewanym przedmiotem, który jest dla nas upgradem. Spodziewamy się, że będzie to działało również na Inferno, gdzie jeśli ktoś może teoretycznie farmować Akt IV, z pewnością będzie dobrze się bawił robiąc Akt I, ponieważ tam również ma szansę na zdobycie fajnego loota. Powodem tego jest fakt, że bardzo losowe przedmioty mają wiele powtarzających się schematów w systemie dystrybucji.
-
Nerfią content zanim wyszedł. Cały Blizzard, w WoWie podobnie akcje. Oh well.
-
Nerfią content zanim wyszedł. Cały Blizzard, w WoWie podobnie akcje. Oh well.
nie nerfia, ze "stałego" poziomu trudnosci chca zrobic narastajacy (innymi słowy z poziomu trudnosci y=x gdzie x=2, zrobili y=x gdzie x nalezy do <1,5>)
-
dziwne a zarazem ciekawe jak to bedzie w d3 wygladac
:o
-
dziwne a zarazem ciekawe jak to bedzie w d3 wygladac
:o
mozliwe ze chodzi o system taki jak jest w wowie - z kolejnymi patchami wychodzi jakis nowy content (w tym wypadku z kolejnymi aktami), ktory mozna farmic, aczkolwiek osoby ktore poswiecily czas na zdobycie sprzetu na starych "aktach" beda miec ulatwione zadanie, bo skok jakosci potworow do posiadanego sprzetu nie bedzie tak duzy
-
wracaja do zwyklego progresu act 1 > 2 > 3 > 4 uwazam to za dobre rozwiazanie bo taki plaski poziom wydaje sie juz z samego zalozenia dziadowski a i kazualowi gracze beda mogli liznac inferno
-
Ja uważam za kiepskie rozwiązanie, bo za itkami znów po jednym akcie będzie się biegać. Lepszym rozwiązaniem by było dać opcję do wyboru, czy chce się narastający czy nie. Każdy pewnie byłby zadowolony.
-
ale o czym jest dyskusja.. poprostu inferno bedzie wygladac jak kazdy inny diffi lvl .
-
mhm
-
niestety nie gram w wowa bo dla mnie jest lamerski;] wiec ciezko mi sie odniesc do systemu walk tam^
:o
-
niestety nie gram w wowa bo dla mnie jest lamerski;] wiec ciezko mi sie odniesc do systemu walk tam^
:o
moze byc ale dupy nie urywa, niestety d3 wyglada podobnie przez co mam male obawy czy cos co sprawdza sie w wowie (specyfika gry i takie tam) bedzie do zaakceptowania przez wyjadaczy d2 - bo co to za przyjemnosc grac nie bojac sie o iga/ibsa ; ( ale poczekamy zobaczymy, moze wymysla cos ciekawego
-
albo dodatek jakis wyjdzie^
:o
-
albo dodatek jakis wyjdzie^
:o
to jest pewniejsze niz nasza przegrana na euro
-
czym jest przegrana na euro for u?
:o
-
czym jest przegrana na euro for u?
:o
w sumie niczym, slabo sie znam na hokeju
-
aha - no bo ja licze na 1/4 co najwyzej;]
:o
-
. Szalone osoby, które grają non-stop dotrą do Aktu I i napotkają na swej drodze wyzwanie, jednak miesiąc później będą mieli nad czym popracować (Akty II, III i IV).
miesiac wtf? czt tam sie jednego zwyklego moba bije tyle co Nefa w cata? O_o
a tak wogoole to cale szczescie ze sie w pore opamietali,bo plaski content w end game to bylby strzal w stope
-
nooo 4.0 bylo wyje... 4.2 to jest taka lipa ze odechcialo mi sie grac
-
jezeli bedzie bardzo duzy diff lev, to tylko wskazowka dla ludzi zeby od poczatku zaczeli grac dobra, zgrana druzyna z dobrymi dd tankiem i debufferem.. dla 4 graczy, najlepszym setupem pewnie bedzie 2x soso, monk, barb = win
-
Damx wszystko zalezy jakiego bedziesz mial farta w czasie dochodzenia do inferno. jak sie urodziles w w czepku,niedziele i jeszcze srak cie optakal to wylapiesz takie itemy ,ze z marszu wjedziesz na inferno i bedziesz je solowal
-
watpie, zeby zapowiadajac wlasnie inferno jako niezrownany poziom tylko dla kozakow bedize mozna go solowac .. a przynajmniej pewnie nie bedzie sie to oplacac ..
itemy itemami, i tak pewnie najlepsze beda wypadaly wlasnie na inferno, jezeli chodzi o weapon, bo inaczej nie bedzie to mialo najmniejszego sensu .. w aktach poprzedzajacyc inferno pewnie beda wypadaly duperele typu dobre ringi/amu - jakies runy cokolwiek - tak imo
-
bylo w blue postach ze idzie solowac inferno bez sraczki. nie chce mi sie szukac linka
-
bylo w blue postach ze idzie solowac inferno bez sraczki. nie chce mi sie szukac linka
jezeli inferno jest na singlu to przemawia samo przez sie
-
.. w aktach poprzedzajacyc inferno pewnie beda wypadaly duperele typu dobre ringi/amu - jakies runy cokolwiek - tak imo
Runy nie będą wypadać. Dostajesz je co kilka leveli tak jak skille.
-
Dla mnie wyglada to dosc ciekawie. Zobaczymy na ile prawdziwe to bedzie po premierze, bo watpie zeby ostatnie akty inferno byly dla elit.
-
Dla mnie wyglada to dosc ciekawie. Zobaczymy na ile prawdziwe to bedzie po premierze, bo watpie zeby ostatnie akty inferno byly dla elit.
bedzie pewnie jak z djabulu po resecie na hellu
-
z biegiem czasu napewno gra bedzie sie stawac bardzie casualowa tak samo jak wow
-
przeczytajcie jeszcze raz moj post
-
Kolejne wieści od Bashioka
Bashiok
Community Manager
W temacie: Who Likes The New Progressive Inferno? (p2..)
Właśnie napisałem mającą trzy strony odpowiedź, a forum zgubiło ją, kiedy kliknąłem "Podgląd" ... *płaczę*
Oto w skrócie co chciałem powiedzieć:
Przeczytajcie mój poprzedni post. Wygląda na to, że wiele osób go przeoczyło.
Jestem szczęśliwy, że większości z was podoba się ta zmiana i jestem przekonany, że pokochacie grę.
Nieliczni, którym zmiana ta się nie podoba, również pokochają grę, bo nie mają racji. ;)
Pule przedmiotów nie są ograniczane przez Akty, Bossów, ani nic takiego. Mimo, że masz większą szansę na pozyskanie lepszych przedmiotów w IV Akcie na Inferno, równie dobrze te same itemy mogą się trafić w Akcie I lub nawet na poziomie Piekło.
W naszej filozofii związanej z otrzymywaniem przedmiotów możesz zniszczyć urnę i znaleźć w niej najlepszy przedmiot w grze - wszystko to kwestia szansy. Robienie trudniejszych miejsc i walka z bardziej wymagającymi przeciwnikami nie zawsze będzie najbardziej efektywną drogą do zdobycia lepszych itemów.
Poprzednio na Inferno wszyscy przeciwnicy mieli 61 poziom, a teraz mają oni 61 w Akcie I i stopniowo zwiększa się on do 65 (?) w Akcie IV. Zwiększyliśmy jedynie poziom trudności.
Jestem świadomy tego, że w firmie są zakłady co do tego, ile miesięcy zajmie komuś przejście Inferno.
Stały 61 poziom przeciwników na Inferno był niezbyt wymagający, a jak już go przeszedłeś, to nie miałeś powodu do dalszej gry, ani miejsca do rozwoju. Było to nudne.
Nuda nie zawsze wywoływana jest przez powtarzanie contentu, jej źródłem jest raczej brak możliwości progresji.
Mając stopniowe zwiększenie poziomu trudności na Inferno, możemy zachęcać graczy do progresowania bez stawiania przed nimi muru nie do przejścia w postaci zbyt wysokiego poziomu trudności.
Wydaje mi się, że to tyle. Tak czy inaczej, tak jak już pisałem, wiem, że większość z was jest podekscytowana grą, zmianą której dokonaliśmy oraz chęcią przechodzenia Inferno. Nie czujcie się źle, kiedy będziecie musieli powrócić jednak do Piekła. :)
Pomijając oczywiste, dobre zmiany, cieszy mnie bardzo, że zostali przy możliwości zdobycia najlepszego przedmiotu w grze typowo random/dzięki szczęściu, nawet z urny, czy na niższym poziomie niż inferno.
-
przerabialem to wczoraj opcja z mobami na 65 lvlu cud miod i orzeszki , ale fakt ze best itemy wypadna na hellu troszke zbija inferno na dalszy poziom, ofc szansa bedzie wieksza itp itd, ale z punktu widzenia matematyki moze wyjsc ze jednak bedzie sie oplacalo tluc szybciej hell niz meczyc sie na inferno
-
chyba ze bedziesz mial tak dobra druzyne i itemy, ze bedziesz mogl tluc infernal w takiej szybkosci jak inni tluka hell .. i o to sie rozchodzi ;p
-
... ale z punktu widzenia matematyki moze wyjsc ze jednak bedzie sie oplacalo tluc szybciej hell niz meczyc sie na inferno
Zastanawiałem się właśnie czy tak nie będzie, a Inferno bardziej pod achievementy.
-
Nie będzie, tak jak słusznie Damx zauważył, masz ekipę ogarniętą i ubraną ? - farmisz 2x albo i lepiej.
-
niekoniecznie pat z tego co pamietam moby w d2 mialy lvl 90 (91 cows?) i czasem np na minionach przed baalem dostawalo sie baty.A inferno bedzie wygladalo jak walka z clonem prolly i co jak co przy full itemach herosie bedziesz sobie radzil pewnie z palcem w pupce ( watpie ) ale podczas gier takich jakich doswiadczysz przez nastepne poltora roku? to jednak 5 lvli roznicy, to jakbys w WoWie bil monstera z czerwonym? nickiem
-
zobaczycie ze bedzie z duzej chmury maly deszcz i przebiegnimy przez to inferno
-
oby , bo chce jak najszybciej tluc twojego barba po mordeczce ;P
btw potworki na inferno maja miec full RES niektore takze bedzie ciekawie :)
-
hehe niedoczekanie :D