• December 06, 2021, 15:24:50 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3 4 ... 8

Author Topic: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE  (Read 31054 times)

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #15 on: March 27, 2012, 21:08:14 pm »

lol to bedens zyje
Logged

WMStriker

  • Imp
  • *
  • Posts: 47
  • War Masters
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #16 on: March 27, 2012, 22:02:27 pm »

lol zartujecie ze MS sie reaktywuje? Moj pierwszy klan d2, zaraz potem zalozylem WM :P
Logged
War Masters

Rufi

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 448
  • Drop beats not bombs.
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #17 on: March 27, 2012, 22:12:23 pm »

I masz babo placek.

bedens

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #18 on: March 28, 2012, 00:19:35 am »

lol zartujecie ze MS sie reaktywuje? Moj pierwszy klan d2, zaraz potem zalozylem WM :P
Oczywiscie ze wraca :) tylko trzeba namowic starych dinozaurow. Zreszta MS trzymal sie jakos do 2009 roku i pozniej sluch o nim zaginal.
Logged

Kamillot

  • Imp
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #19 on: March 28, 2012, 00:35:22 am »

MS nie wróci. Poza tym the_cartvan1 obrazi się, że spam o MS jest na forum Sugtu :P
Logged

bedens

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #20 on: March 28, 2012, 00:41:55 am »

MS nie wróci. Poza tym the_cartvan1 obrazi się, że spam o MS jest na forum Sugtu :P
Wroci wroci :) juz pisalem do kilka osob Maxa,Dyzia,Karusia,Evila,Ulatha,Nantisa,Emila,Blackdaya,Mastera,Seeby,Kondka,Jokera,Desta,Baki,Mardoka bedziemy cos kombinowac;)
Logged

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #21 on: March 28, 2012, 00:45:22 am »

Bedens, to weż ich przyciśnij, żeby się tutaj rejestrowali przy okazji :)
Logged

bedens

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #22 on: March 28, 2012, 00:46:35 am »

cisne ich cisne dopiero teraz zapuscilem spam :) przy okazji jeszcze do kilka innych osob, ale poki co jest 00:45 wiec nie ma co liczyc ze mi ktos odpisze ;)
Logged

Kamillot

  • Imp
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #23 on: March 28, 2012, 00:47:46 am »

Kiedy przyszliśmy do MS? 2005 czy 2006? I czemu nie napisałeś do Lucka? :P kogoś brakuje mi jeszcze na tej liście. Nawet jeśli wróci to będzie kicha. By klan dobrze funkcjonował potrzeba nolifów, ciężko będzie znaleźć...
Logged

bedens

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #24 on: March 28, 2012, 00:49:02 am »

lol to bedens zyje
Zyje Szczepanku
Kiedy przyszliśmy do MS? 2005 czy 2006? I czemu nie napisałeś do Lucka? :P kogoś brakuje mi jeszcze na tej liście. Nawet jeśli wróci to będzie kicha. By klan dobrze funkcjonował potrzeba nolifów, ciężko będzie znaleźć...
Nie mam gg Lucka ani Bzika ani Browara. Jesli masz to napisz. A do MS trafilismy jakos po feriach 2005 (CoC :D), a i jeszcze do Thuna pisalem
Logged

Kamillot

  • Imp
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #25 on: March 28, 2012, 00:51:39 am »

lol to bedens zyje
Zyje Szczepanku
Kiedy przyszliśmy do MS? 2005 czy 2006? I czemu nie napisałeś do Lucka? :P kogoś brakuje mi jeszcze na tej liście. Nawet jeśli wróci to będzie kicha. By klan dobrze funkcjonował potrzeba nolifów, ciężko będzie znaleźć...
Nie mam gg Lucka ani Bzika ani Browara. Jesli masz to napisz. A do MS trafilismy jakos po feriach 2005 (CoC :D)

Eh... pamiętam jak mnie wtedy jacyś anglicy od penisów wyzywali... Bzika mi jeszcze brakowało.. ooo :) w 2005 raczej nie. Pamiętam, że na diablocentrum zarejestrowałem się w sierpniu 2005 i jakoś coś później na d2jsp. To musiały być ferie 2006, chyba że coś mi się pomyliło.
Logged

qba1337

  • Imp
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #26 on: March 28, 2012, 00:56:20 am »

cześć!
-;-
Pozdrawiam SoGT!
Logged

Ext

  • Imp
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #27 on: March 28, 2012, 00:56:36 am »

syty spam HE HE

QBA MÓJ PALADYN
Logged

bedens

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #28 on: March 28, 2012, 00:59:06 am »

Czesc Qba jaka muza na dzis? :) Dawac mi jeszcze Pacika! Pamietam te  czasy karaoke na skype :D
Logged

qba1337

  • Imp
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: DAWAC SUKTY WPISYWAC SIE
« Reply #29 on: March 28, 2012, 01:06:50 am »

Niecik ofc :)
albo MIENSY JESH

siema ext ;)
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 8
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.317 seconds with 18 queries.