lol
dmg to dmg, w okienku postaci albo rzeczywisty dmg zadawany przez spelle
dps to sredni dmg zadawany przez spelle dzielony przez twoj attack speed
chociaz mozna nazwac dmg w okienku jako "dps" ale nie nazwalbym tego poprawnym
W jaki sposób chcesz liczyć dps? Bez zewnętrznej aplikacji, która będzie sprawdzała rzeczywisty dmg który zadałeś w czasie, jest to niemożliwe.
Damage w okienku postaci pokazuje właśnie uśrednioną wartość damage biorąc pod uwagę wszystkie bonusy, attack speed itp. (przynajmniej tak mówi tooltip). Wydaje mi się jak nabardziej poprawne określenie tego mianem DPS.
Juras, ile Cie to cudo kosztowało?
w taki sposob sie liczy dps:
Basics of Equation:
Avg Weapon Dmg = (Weapon Low Dmg + Weapon High Dmg)/2 :: Look this up on weapon tooltip (DON'T MODIFY BY ANYTHING)
Avg Bonus Dmg from Items = SUM of all items (EXCEPT WEAPONS) that provide a +Dmg boost (if it's a range like +2-4 Dmg, you need to Average first)
Weapon Attack Speed = Check your weapon tooltip (DON'T MODIFY BY ANYTHING)
% Increase in Attack Speed from Items = SUM of all items (EXCEPT WEAPONS) that provide an Increase in Attack Speed of some %. 4% = 0.04.
Crit Rate = Look it up in Detailed Character Stats. 5% = 0.05
Crit Dmg Bonus = Look it up in Detailed Character Stats. 50% = 0.50
Stat Value of Main Attribute = Amount of STR, DEX, or INT you have. Depends on Class. Shown on the Character Stat.
% Skill Dmg Increase = Show on the Detailed Character Stat (Line 2). 5% = 0.05
If NOT Dual Wielding:
DPS = (Weapon Avg Dmg + Avg Bonus Dmg from all Items) * (Weapon Attack Speed) * (1 + % Increase in Attack Speed from Items) * (1 + (Crit Rate * Crit Dmg Bonus)) * (1 + (Stat Value of Main Attribute / 100)) * (1 + % Skill Dmg Increase)