Pierwszy -pełny- Build Demon Huntera na naszym forum
http://d3db.com/tool/calculator/demon-hunter/24236Na tym buildzie gram od paru dni i przypadł mi strasznie do gustu. Akt 1 inferno daje rade i jeśli nie trafimy na wybitnie "przekoszone" elite moby damy sobie rade całkiem łatwo i przyjemnie.
To co daje nam ten build to niesamowicie wysokie survi dzięki odpowiedniemu używaniu przygotowania oraz mocy cieni jesteśmy w stanie zasypać gradem pocisków nawet najtwardsze elite packi.
Build pisany jest pod słabsze EQ na, którym wyciągamy ~40h hp i ~15k DPS
Podstawowoe:Umjejętność: Nienasycona Strzała
Runa: Przebijająca Strzała
Nasz podstawowy atak na LPM. Z tą runką mamy 50% szansy na przebicie moba co niesamowicie podnosi nam dmg.
Dla czego nie Rozpryskowa strzała? mamy tylko 35% szansy na rozprysk.
Dla czego nie Eksplozja kości? Szczerze? bardzo długo korzystałem z tej runki ale tak naprawdę daje ona dobre efekty tylko kiedy mamy "nabity" pasyw Strzelec Wyborowy co tak naprawdę ma miejsce tylko na początku walki a na inferno elite moby nie umierają po 3/4 sekundach więc imo nie warto.
Dla czego nie Strzał Bolasem? Wiele osób gra właśnie na tym skillu ja go nie używam z prostej przyczyny jaka jest Delay na dmg.
Dla czego nie Pętający Strzał? 75% Bazowego dmg nie jest czymś co lubie. Chociaż muszę przyznać, że jeśli ktoś wyciąga po 60/70k dps umiejętność ta może być niesamowicie przydatna zwłaszcza kiedy nie gramy sami i potrzebne są nam "CC"
Dodatkowe:Umjejętność: Strzała Żywiołów
Runa: Wrzeszcząca Czaszka
Niesamowicie OverPower spell zwłaszcza kiedy gram w trzech czy czterech. Bardzo dobrze spisuje się w walce z random elite packami mobów, które po prostu od nas uciekają. Co ważne Spell ten nie działa na Uniq moby więc na wszelkiej maści bosy aktowe warto zmienić go choćby na Strzałę Mrozu (tu warto też zmienić pasywa Zemsta na Selekcje Naturalną. Bardzo fajnym zastępstwem jest też umiejętność Huragan Ognia z runką Wsparcie Ogniowe, jednak nadaje się to (w przeciwieństwie do Strzały Mrozu) tylko na Uniq bossów
Dla czego nie runka Strzała Mrozu? Bo łatwiej jest nam odstraszając przeciwnika niż kiedy go spowalniamy.
Dla czego nie runka Wiązki Błyskawic? Podobnie jak przy umiejętności Eksplozja kości, efektywnie działa tylko z nabitym pasywem. Na inferno konkurencje dla czaszki mogła by stanowić jedynie jeśli nasza stała szansa na krytyka była by większa niż 40% (szansa na fear z Wrzeszczącej Czaszki). Jednak moim zdaniem lepiej kiedy potworki od nas uciekają niż stoją ogłuszone w miejscu dla tego też Fear > Stun.
Dla czego nie runka Macki Otchłani? Bo nie mam jeszcze 70k dpsa. Pewnie wielu z was oglądając streamy zauważyło, że topowi pvm'owcy używają właśnie tej runy. Problem w tym, że mają oni po ~120dps z czego po ~50k DMG per Hit. Inaczej pisząc bardziej opłaca im się leczyć z potworka niż go od siebie odstraszać bo ich pociski leczą za kolosalną ilość hp. Takiego efektu nie uzyskamy na marnym 15/20k dps.
Dla czego nie Czakram? Bo daje on nam TYLKO dmg. Na inferno bardziej potrzebe są nam wszelkiej maści slowy, stuny czy feary jeśli mamy zamiar walczyć z elite packami przeciwników.
Dla czego nie Huragan Ognia? Bo jak napisałem wcześniej nadaje się tylko na pojedyncze cele.
KlawiaturaNie będzie tu już tak rozbudowanych opisów do każdej z umiejętności bo było by wiele powtórzeń. Na początku nastawiając się pod DMG korzystałem z wartownika i pułapek. technika dobra aż do piekła, na Inferno szybko jednak została zweryfikowana i potrzebowałem więcej "survi" stąd taki a nie inny wybór umiejętności.
Obronne (1):Umjejętność: Moc Cieni
Runa: Krwawy Księżyc
Po nerfie Zasłony Dymnej, Moc Cieni stała się moją podstawową umiejętnością. Ze smutkiem przyznaje, że nie korzystanie z tej umiejętności wcześniej było moją największą pomyłką. Z runką Krwawy Księżyc leczymy się za 30% zadanych obrażeń co w przeciwieństwie do Strzały Żywiołów z Mackami Otchłani Spisuje się nieźle nawet na 15k DPS.
Łowiectwo (2):Umjejętność: Odskok
Runa: Tygrysi Skok
Odskok to chyba podstawowa umiejętność Demon Huntera co do której nikt nie pyta "dla czego". Runki Tygrysi Skok używam nie tyle do zadawania obrażeń co do rozbijania wszelkiej maści przeszkód jakie często stają nam na drodze podczas panicznej ucieczki^^.
Łowiectwo (3):Umjejętność: Przygotowanie
Runa: Wojenne Blizny
Dzięki tej umiejętności możemy częściej i efektywniej używać Mocy Cieni. Wojenne Blizny są dla nas dodatkowym potionem o czym zawsze warto pamiętać bo niejednokrotnie uratuje nam dupe.
Łucznictwo (4):Umjejętność: Deszcz Zemsty
Runa: Bestialskie Bomby
Umiejętności tej używam tylko i wyłącznie jako dmg dealera. Fajnie działa w połączeniu z Mocą Cieni i robi największe spustoszenie w dużych grupach potworów. Wiele ludzi używa runki Skrzydła Śmierci, mi jest ona nie potrzebna bo korzystam z Wrzeszczącej Czaszki.
Pasywne:-Strzelec Wyborowy
-Zemsta
-Łucznictwo
Nie bede pisał co daje każdy z pasywów bo możecie to sobie przeczytać w grze. Umiejętności Strzelec Wyborowy i Łucznictwo to podstawowe pasywy dla tej klasy które ciężko zastąpić. Zemsty używam aby przez dłuższy czas mieć Fear z Wrzeszczącej Czaszki.
To chyba było by na tyle jeśli chodzi o skill setup. Item setupu nie na sensu rozpisywać bo większość rozbija się o rare itemy. Warto natomiast zaznaczyć, że główną statystyką jest dla nas Prędkość ataku. Jeśli uda się nam zdobyć kilka legendarnych itemów pod as warto zaopatrzyć się w dwuręczną kusze - z pasywem łucznictwo wyciągniemy niesamowitą ilość DPS!. Pamiętajmy żeby nie spadać poniżej 1,7 prędkości ataku bo będziemy bezradni w starciu z Elite mobami.