• November 21, 2024, 20:14:43 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3

Author Topic: Demon Hunter Inferno Build by KcU  (Read 37068 times)

KcU

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Demon Hunter Inferno Build by KcU
« on: May 27, 2012, 18:36:08 pm »

Pierwszy -pełny- Build Demon Huntera na naszym forum ;)
http://d3db.com/tool/calculator/demon-hunter/24236

Na tym buildzie gram od paru dni i przypadł mi strasznie do gustu. Akt 1 inferno daje rade i jeśli nie trafimy na wybitnie "przekoszone" elite moby damy sobie rade całkiem łatwo i przyjemnie.
To co daje nam ten build to niesamowicie wysokie survi dzięki odpowiedniemu używaniu przygotowania oraz mocy cieni jesteśmy w stanie zasypać gradem pocisków nawet najtwardsze elite packi.

Build pisany jest pod słabsze EQ na, którym wyciągamy ~40h hp i ~15k DPS

Podstawowoe:
Umjejętność: Nienasycona Strzała
Runa: Przebijająca Strzała
Nasz podstawowy atak na LPM. Z tą runką mamy 50% szansy na przebicie moba co niesamowicie podnosi nam dmg.
Dla czego nie Rozpryskowa strzała? mamy tylko 35% szansy na rozprysk.
Dla czego nie Eksplozja kości? Szczerze? bardzo długo korzystałem z tej runki ale tak naprawdę daje ona dobre efekty tylko kiedy mamy "nabity" pasyw Strzelec Wyborowy co tak naprawdę ma miejsce tylko na początku walki a na inferno elite moby nie umierają po 3/4 sekundach więc imo nie warto.

Dla czego nie Strzał Bolasem? Wiele osób gra właśnie na tym skillu ja go nie używam z prostej przyczyny jaka jest Delay na dmg.
Dla czego nie Pętający Strzał? 75% Bazowego dmg nie jest czymś co lubie. Chociaż muszę przyznać, że jeśli ktoś wyciąga po 60/70k dps umiejętność ta może być niesamowicie przydatna zwłaszcza kiedy nie gramy sami i potrzebne są nam "CC"

Dodatkowe:
Umjejętność: Strzała Żywiołów
Runa: Wrzeszcząca Czaszka
Niesamowicie OverPower spell zwłaszcza kiedy gram w trzech czy czterech. Bardzo dobrze spisuje się w walce z random elite packami mobów, które po prostu od nas uciekają. Co ważne Spell ten nie działa na Uniq moby więc na wszelkiej maści bosy aktowe warto zmienić go choćby na Strzałę Mrozu (tu warto też zmienić pasywa Zemsta na Selekcje Naturalną. Bardzo fajnym zastępstwem jest też umiejętność Huragan Ognia z runką Wsparcie Ogniowe, jednak nadaje się to (w przeciwieństwie do Strzały Mrozu) tylko na Uniq bossów

Dla czego nie runka Strzała Mrozu? Bo łatwiej jest nam odstraszając przeciwnika niż kiedy go spowalniamy.
Dla czego nie runka Wiązki Błyskawic? Podobnie jak przy umiejętności Eksplozja kości, efektywnie działa tylko z nabitym pasywem. Na inferno konkurencje dla czaszki mogła by stanowić jedynie jeśli nasza stała szansa na krytyka była by większa niż 40% (szansa na fear z Wrzeszczącej Czaszki). Jednak moim zdaniem lepiej kiedy potworki od nas uciekają niż stoją ogłuszone w miejscu dla tego też Fear > Stun.
Dla czego nie runka Macki Otchłani? Bo nie mam jeszcze 70k dpsa. Pewnie wielu z was oglądając streamy zauważyło, że topowi pvm'owcy używają właśnie tej runy. Problem w tym, że mają oni po ~120dps z czego po ~50k DMG per Hit. Inaczej pisząc bardziej opłaca im się leczyć z potworka niż go od siebie odstraszać bo ich pociski leczą za kolosalną ilość hp. Takiego efektu nie uzyskamy na marnym 15/20k dps.
Dla czego nie Czakram? Bo daje on nam TYLKO dmg. Na inferno bardziej potrzebe są nam wszelkiej maści slowy, stuny czy feary jeśli mamy zamiar walczyć z elite packami przeciwników.
Dla czego nie Huragan Ognia? Bo jak napisałem wcześniej nadaje się tylko na pojedyncze cele.


Klawiatura
Nie będzie tu już tak rozbudowanych opisów do każdej z umiejętności bo było by wiele powtórzeń. Na początku nastawiając się pod DMG korzystałem z wartownika i pułapek. technika dobra aż do piekła, na Inferno szybko jednak została zweryfikowana i potrzebowałem więcej "survi" stąd taki a nie inny wybór umiejętności.

Obronne (1):
Umjejętność: Moc Cieni
Runa: Krwawy Księżyc
Po nerfie Zasłony Dymnej, Moc Cieni stała się moją podstawową umiejętnością. Ze smutkiem przyznaje, że nie korzystanie z tej umiejętności wcześniej było moją największą pomyłką. Z runką Krwawy Księżyc leczymy się za 30% zadanych obrażeń co w przeciwieństwie do Strzały Żywiołów z Mackami Otchłani Spisuje się nieźle nawet na 15k DPS.

Łowiectwo (2):
Umjejętność: Odskok
Runa: Tygrysi Skok
Odskok to chyba podstawowa umiejętność Demon Huntera co do której nikt nie pyta "dla czego". Runki Tygrysi Skok używam nie tyle do zadawania obrażeń co do rozbijania wszelkiej maści przeszkód jakie często stają nam na drodze podczas panicznej ucieczki^^.

Łowiectwo (3):
Umjejętność: Przygotowanie
Runa: Wojenne Blizny
Dzięki tej umiejętności możemy częściej i efektywniej używać Mocy Cieni. Wojenne Blizny są dla nas dodatkowym potionem o czym zawsze warto pamiętać bo niejednokrotnie uratuje nam dupe.

Łucznictwo (4):
Umjejętność: Deszcz Zemsty
Runa: Bestialskie Bomby
Umiejętności tej używam tylko i wyłącznie jako dmg dealera. Fajnie działa w połączeniu z Mocą Cieni i robi największe spustoszenie w dużych grupach potworów. Wiele ludzi używa runki Skrzydła Śmierci, mi jest ona nie potrzebna bo korzystam z Wrzeszczącej Czaszki.

Pasywne:
-Strzelec Wyborowy
-Zemsta
-Łucznictwo
Nie bede pisał co daje każdy z pasywów bo możecie to sobie przeczytać w grze. Umiejętności Strzelec Wyborowy i Łucznictwo to podstawowe pasywy dla tej klasy które ciężko zastąpić. Zemsty używam aby przez dłuższy czas mieć Fear z Wrzeszczącej Czaszki.

To chyba było by na tyle jeśli chodzi o skill setup. Item setupu nie na sensu rozpisywać bo większość rozbija się o rare itemy. Warto natomiast zaznaczyć, że główną statystyką jest dla nas Prędkość ataku. Jeśli uda się nam zdobyć kilka legendarnych itemów pod as warto zaopatrzyć się w dwuręczną kusze - z pasywem łucznictwo wyciągniemy niesamowitą ilość DPS!. Pamiętajmy żeby nie spadać poniżej 1,7 prędkości ataku bo będziemy bezradni w starciu z Elite mobami.

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #1 on: May 27, 2012, 19:19:30 pm »

do dupy =]
passive - archery, sharpshooter + cull the weak / tactical advantage / steady aim
hungering arrow - spray of teeth osobiscie mi podchodzi - moze byc tez devouring arrow / albo ta przebijajaca co napisales
elemental arrow - frost arrow
vault - tumble
preparation - battle scars
cluster arrow - loaded for bear
marked of death - grim reaper

thx!
Logged

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #2 on: May 27, 2012, 19:23:01 pm »

elaborate or burn

Swoja droga ciekawe, bo raczej nie widuje dh z taka iloscia hp, predzej 20-30k hp i 60kdps++
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #3 on: May 27, 2012, 19:37:33 pm »

co tu elaborowac .. strzala ktora daje feara nie jest zla, szczegolnie na duzych grach gdzie moby maja strasznie duzo hp .. ale dh to dps ktory nie robi za semi fear givera .. zreszta ten fear wchodzi bez zadnych pobocznych modow 1/4 strzaly .. nie jest to zle, i o wiele lepiej dziala niz stun, ale nie o to chodzi na inferno ..
freeze arrow musi byc, jak dla mnie .. daje na prawde duzo i ogarnia sie tym packi mobow niesamowicie .. szczegolnie jak dodac marked of death z grim reaperem to ja na 2-3 osobowej grze inf 1a biore pack mobow na 2-3 freeze arrow ..
vault musi byc z tumble - bo to podstawowy skill do ucieczki, poruszania sie i ogolnie robienia wszystkiego .. z runka tumble po 1 uzyciu daje ci buffa ktory obniza koszt nastepnego vaulta o 50%, dzieki czemu mozemy zrobic o polowe wiecej vaultow niz normalnie, gdzie nie musze mowic, ze vaulta nie robi sie raz, ani dwa razy jak jest potrzebny

preparation battle scars - dobre na walke z elite packami, gdzie potrzebna jest duzo ilosc discipline .. praktycznie po odpaleniu tego mozna robic z 10 vaultow jak nic!

cluster arrow - loaded for bear - to jest to co chcesz by chlasnac kogos za pozadny dmg i to aoe ! bardzo pomocne przy wykanczaniu wszelkiego rodzaju mobow, od white packow do elite/champion! nie mowiac o slowed mobach dzieki freez arrow i np cull the weak!

no i w sumie wszystko .. ja gram na takim setupie i jest ok .. dh radzi sobie dobrze jak ma duzy dps i malo life .. moby na 4a inferno i tak robia po 40k dmg wiec czy masz 20 czy 40 i tak cie wezma najprawdopodobniej na strzala .. a jak masz 2k dexa to chance na dodge juz jest w okolicach 40% wiec to jest droga na przyszlosc ..

ofc kazdy ma swoj gust i w zaleznosci z jaka bronia smigasz tak mozesz grac .. full kite setup passiv skills i 1h kusza ze skillem bola tez bedzie sie sprawdzac, ale nie tak dobrze ..

moj setup to 19xx dexa, 20k hp, 102k dmg - kusza 2h

pozdr
Logged

dekur

  • Imp
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #4 on: May 28, 2012, 03:22:52 am »

Quote
~15k DPS
  ale to strasznie mało jak na dh tyle to ja mam monkiem na slabym setupie  ale ile twardszego jak go otocza:> ale gz ogólnie builda bo starsznie rozbudowany :D jak na prawdopodobnie tysiąc buildów z 6 skilli ;)
Logged

Marcinos

  • Imp
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #5 on: May 28, 2012, 10:23:13 am »

Ja używam caltroopsow z runką na stunowanie zamiast vaulta i runka z reduced dmg na mocy cieni. Spokojnie z preparation kituje champow/rare jak nie wylosuje sick combo na a2 inferno na buildzie z ~50k dps i 60k hp.
Pozatym nalezy pamietac zeby builda robic kompletnego - a nie takiego ze na bossow zmieniamy na takie i takie skille. Chyba zalezy nam bardzo na booscie z Nephalem's Valor?
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #6 on: May 28, 2012, 15:11:20 pm »

ja uzywam na lpm- strzal bolasem z ta ostania runka, albo poison
na ppm ele arrow z runka frost- sorry, ale nie moge sie odzwyczaic :D
 reszte podobnie ;p

uzywacie one hand czy two handow ?
Logged

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #7 on: May 28, 2012, 15:37:37 pm »

lepiej 2h - przeciez to amka jest taka ;]

 :o
Logged
pKu

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #8 on: May 28, 2012, 15:51:39 pm »

nom ale brak tego bloku :P moze pvm not need tak bardzo tego bloku, ale pozniej na pvp juz chyba bez tarczy lipa ciom ?

I jak two hand to lepiej bow niz cross  ? lepszy ias. Czy sie myle ? dmg>ias?
patrzec na dps czy dmg broni ? bo juz sie gubie w tym wszystkim ;] Slyszalem ze na dmg broni, dps niewazny bo sie do skilli nie liczy czy cos (nie wiem skad ta opiniia wzieta i czy prawdziwa info plx )

Acha i jeszcze jedno jak mam w broni pwoeidzmy 200-500 holy dmg , to jak walne z frozen arrow to tylko dmg fizyczny mi sie wlicza czy ten holy tez ?
« Last Edit: May 28, 2012, 15:56:04 pm by zales22 »
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #9 on: May 28, 2012, 16:03:32 pm »

xbow jest wolniejszy ale ma passive z archery 50% crit dmg
bow jest szybszy i ma 15% dmg z archery
crit dmg mozna wyciagnac wkladajac zielony kamien w weapon
wazny jest dmg broni we wszystkim
caly dmg razem z elementem sie liczy - jednak najwiecej daje %ed i +dmg, a nie element
Logged

KcU

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #10 on: May 29, 2012, 18:53:27 pm »


moj setup to 19xx dexa, 20k hp, 102k dmg - kusza 2h


Jak pisałem build robiony jest pod słabe eq i ma pomóc ludziom, którzy dopiero co doszli do inferno. Wiem, że są lepsze rozwiązania zarówno w doborze eq jak i umiejętności ale 100k dpsu z nieba nie spadnie a do czegoś zacząć trzeba. Niestety większość tych high dmg skilli normalnie się nie spisuje a -odczuwalnie- większy dps małym kosztem naprawdę ciężko wyciągnąć.

kikut

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #11 on: May 29, 2012, 22:01:34 pm »

no to niezle ten dh jest popierdzielony.... ja soska 1400 inta i sporo ias, a wyciagam ledwie 40k. w sumie mam dosc defensywny build ale kurde, bez przesady, zeby taka roznica :D. i jak z tym masz na inferno a4, bo w sumie jak mi 40k starczy to ty chyba na 2 hity all masz. i jak wyglada przezywalnosc takiego dh, bo u soso to jest glowny problem (nawet na defensywnym setupie skili / itemow)
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #12 on: May 30, 2012, 09:48:12 am »

u wszystkich, nawet barba inferno to przezywalnosc wystepuje jako glowny prroblem ..
ten dmg jest roznie liczony, chodzi glownie o crit chance ktory wlicza sie w dmg calculator i w sumie jest poprawny, ale nie do konca adekwatny
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #13 on: May 31, 2012, 19:16:38 pm »

nie czytalem wszystkiego ale imo
elemental - tentacle arrow(ew. mozesz jebnac  cold arrow rune lub rapid fire z runka zmniejszajaca ssanie many lub dajacej dmg)
hungering arrow(ta ostatnia runa imo best bo pure dmg moze dawac a ze scattershotem masz czeste crity) albo bola shot z runa dajaca dyscypline
invis z powiekszonym czasem siedzenia na invisie(2 runa chyba ) must be
mark of death z hatred regenem jestes przewaznie na hita wiec szybkosc zabijania tych gownianych elitow sie liczy
preparation z battle scars must be
+ vault ze zmniejszonym kosztem many//pulapki ze stunem(w 2 akcie zajebiste szczegolnie)//nietoperzyk
czemu tak? nietoperzyk + mark of death z hatred regenem i masz nieskonczonosc hatredu(bardzo dobre jak ma ci ktos tankowac lub na elitow). pulapki i valut raczej wiadomo

pasywy to scatershot, pasyw dajacy dmg z luku crit chance z kuszy1h i crit dmg z kuszy 2h i do wyboru steady aim//tactical adventage(szczegolnie jak macie problem ze spierdalaniem)//perfectionist(mniej zuzycia dyscypliny) i jak przechodzilem to mi sie strasznie podobal pasyw co dawal hatred za zjedzenie kulki zycia :)

jesli chodzi o itemy to imo to jezeli macie xxxk fg zeby kupic sobie jakis dobry itemsetup w ktorym przetrwacie 2-3 gongi to nikt wam tego nie broni ale imo to strata kasy. Full dps jest imo najlepsza opcja (jak masz itemy po 100+ vita//50+ @ to i tak jestes na gonga od elitow, a normalne stworki do ciebie raczej nie dojda bo ich unikniesz lub zabijesz)

dodatkowo moge powiedziec zeby nie wpierdalac skilli co daja duzy dmg ale jest to elemental dmg(przyklad hungering arrow z runka co daje ognisty dmg albo elemental arrow z lighting boltem), jedynie cold arrow jest przydatny poprzez zamrazanie --> to samo sie tyczy broni, duzo lepiej sie gra na pure dmg luku(przynajmniej mi sie duzo lepiej gra:D) i nie sugerowac sie dpsem ze scattershotem bo to brednia jest.



a jezeli chodzi jakiego weapa uzywac to imo luk/kusza 1h tylko i wylacznie ! kusze 2h sa wolne w cholere.
« Last Edit: May 31, 2012, 19:23:38 pm by GASIOR »
Logged

Szola_

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #14 on: May 31, 2012, 19:22:48 pm »

imo lepiej miec 2h + items z iasem
Logged
Pages: [1] 2 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.247 seconds with 18 queries.