• March 29, 2024, 08:35:51 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3 ... 5

Author Topic: Patch 1.0.3 - Dyskusja  (Read 31702 times)

KcU

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Patch 1.0.3 - Dyskusja
« on: June 19, 2012, 11:37:07 am »

Kiedy ma wyjść ten pacz? No i tak dla rozruszania jak podobają wam się zmiany zapowiadane w tym patchu? (nerf iasu, nerf inferno etc)

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #1 on: June 19, 2012, 11:42:58 am »

nerf iasu jak najbardziej
ring 70 int a czysty ring 10 ias to roznica 3k dmg troche glupie =]
nerf inferno act 2 jak najbardziej - jest glupie i przesadzone
wg mnie akt 3 jest na dobrym poziomie a a4 jeszcze nie solowalem
zmiany klas to jakas porazka dla mnie

a wyjsc ma chyba dzis w nocy
Logged

tass-bl

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 134
  • kajtek
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #2 on: June 19, 2012, 12:19:17 pm »

The Americas: 3:00 a.m. PDT (6/19) to 1:00 p.m. PDT (6/19)
Europe: 6:00 p.m. PDT (6/19) to 4:00 a.m. PDT (6/20)
Asia: 1:00 p.m. PDT (6/20) to 11:00 p.m. PDT (6/20)

z moim obliczen to 3:00 jutro
Logged

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #3 on: June 19, 2012, 12:29:55 pm »

To dość dziwne obliczenia, nas aktualnie dzieli od PDT 9 godzin. Jeżeli u nich uruchomione to będzie w Europe o 4 am, to u nas bedzie + 9, tj. 13.00.
Logged

tass-bl

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 134
  • kajtek
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #4 on: June 19, 2012, 12:36:21 pm »

o 3 wylacza serwery ;p
czyli o 11 wlacza zgadza sie andrew ;p
Logged

rSt

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 182
  • Five Hundred Fights
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #5 on: June 19, 2012, 13:20:59 pm »

Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.
Logged
A joke is a very serious thing.

Battletag: Rince#2675

Ger.

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #6 on: June 19, 2012, 14:36:18 pm »

Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura
« Last Edit: June 19, 2012, 14:41:58 pm by Ger. »
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #7 on: June 19, 2012, 15:00:44 pm »

Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura

Dlatego latamy na sigebreakera a nie farmimy sobie act 4 :P
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #8 on: June 19, 2012, 16:59:51 pm »

Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura

zapewne grasz magiem bo inne klasy (dh/wd) nie wytrzymuja 2 hitow
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #9 on: June 19, 2012, 17:06:20 pm »

Akurat DH nie musi wytrzymać tych hitów, od tego ma SS. A co do WD to masz w sumie Spirit Vessel i spirit walk czyli przez parę sekund nie giniesz też. I tu kończy się plus WD, gdy Spirit Vessel jest na CD musisz być strasznie uważny do tego jeśli nie masz spirit walk. Zgadzam się, że ogólnie WD jest bardzo w tyle co do sorc i dh, liczę, że za to będzie bardzo silny w pvp :P
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #10 on: June 19, 2012, 18:06:37 pm »

ten spirit walk ma tez wade
jak go nieuwaznie postawic to champy sie rzuca na niego i rozwala go zanim zdolasz uciec ;p (smoke screen nie ma tej wady i jest o niebo lepsze)
Logged

Ger.

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #11 on: June 19, 2012, 18:21:53 pm »

no tak, wizz nie umiera raczej na hita, ale grajac buildem, ktorym farmie a3 nie mam zadnego "ucieczkowego" skilla :p
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #12 on: June 19, 2012, 19:27:56 pm »

Wg mnie największa 'padaka' WD polega na tym, że czary z porządnym dmg jak Locust Swarm czy Zombie Bears są półdystansowe a nie nie ranged jak np Poison Dart. Z takim zasięgiem to by mogły być spelle Barba. To jest największy fail tą postacią, kolejny to jedna ucieczka, bo cd Zombie Walla to śmiech. O cd Spirit Vesslel to nie ma co wspominać. Pety nie do użytku na inferno, co sam Blizz przyznaje. Nie widzę przyjemności w kiteowaniu mobów z małpią zręcznością.
Co do patch'a to zdecydowana większość zmian jest na dobre jak dla mnie przynajmniej.
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #13 on: June 19, 2012, 19:37:34 pm »

Wg mnie największa 'padaka' WD polega na tym, że czary z porządnym dmg jak Locust Swarm czy Zombie Bears są półdystansowe a nie nie ranged jak np Poison Dart. Z takim zasięgiem to by mogły być spelle Barba. To jest największy fail tą postacią, kolejny to jedna ucieczka, bo cd Zombie Walla to śmiech. O cd Spirit Vesslel to nie ma co wspominać. Pety nie do użytku na inferno, co sam Blizz przyznaje. Nie widzę przyjemności w kiteowaniu mobów z małpią zręcznością.
Co do patch'a to zdecydowana większość zmian jest na dobre jak dla mnie przynajmniej.

genialne podsumowanie WD =]
dodac do tego problemy z mana (mam 9 regenu z mojo 8 ze skilla) i psn dart potrafi mi zjechac mane do 0 jak nonstop wale :D
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
« Reply #14 on: June 20, 2012, 01:18:38 am »

No mana u WD to koszmar. Szczególnie na zombie bears. Jak dla mnie to najsłabszy ranged w grze, coś tam można ugrać, ale inne klasy robią to lepiej i szybciej.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 5
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.112 seconds with 17 queries.