Bud, od dłuższego czasu było wiadomo, że nerfią attack speed. Mi dps na łuku spadł ze 1175 do 1075 i nie narzekam. Gra mi się fajnie, przeszedłem caly drugi akt, ale dropy magic/rares nie były jakieś wybitne, za to spadł mi armor natalii. W 3 akcie mimo dwóch dobrych dh ( nie 300k dpsa, ale dobrych ), dobrego wd i mnie na tanku ( a barba ubralem juz na tank naprawde przyzwoicie ) nie mielismy z gorki, oj nie, a ten Ghom zalatwil nas ze 4 razy ( ta chmura psn chyba zostala znacznie wzmocniona, jest wszedzie
) i dalismy sobie spokoj narazie.
Dobre zmiany w menu, friend list na duzy plus. Zmienili tez. np pisanie do ludzi, teraz jak whispujesz to za kazdym razem musisz wybrac osobe, troche to uciazliwe, ale z drugiej strony defualtowo po kliknieciu enter piszesz do swojego party, co jest z kolei duzym ulatwieniem i zacheca do siedzenia w grach ;p
Kuce juz nie maja chyba tego swojego sweet spota, w III akcie też trochę pozmieniali, na skrzynie juz nie wplywa zalozony mf - nic tylko przechodzic cale questy i akty zamiast farmic jedno miejsce, szczegolnie, ze i siegebreaker ma reflecta. No i na 5nv jest juz gwarancja 1 rare itema z champion packow, wczesniej takiej gwarancji nie bylo.
Dzieki znacznie zwiekszonym kosztom naprawy kazdy bedzie mierzyl sily na zamiary. Poza tym wzmocnili wartosc golda, to tez mi sie podoba, nerf attack speeda tez swietny pomysl, mimo, ze mam niezlego dh, ale to byl raczej no brainer, teraz troche bardziej trzeba kombinowac, czy np. chce miec ponad 2 ataki na sekunde ( np po to, zeby wystrzelic wiecej arrows na full krycie ) czy moze nie, ale za to podkrecic crit dmg, etc.
Moim zdaniem koko koko spoko, udany patch, oby nastepny tez byl udany, a potem juz tylko wyczekiwac pvp