szczerze mowiac, jakos nie chce mi sie wierzyc, ze takie duperele jak tryb pvp w king of the hill np. poprzez przebicie sie kto szybciej przez keep 1,2,3 wygrywa nie byl gotowy od poczatku gry .. na poczatku rzucili kilka aren ktore juz byly w grze np. magda lair i dali ludziom do myslenia, a teraz po prostu mowia ze to nie wypalilo
blizz w swoich zagraniach chyba nigdy sie nie zmieni - po prostu wczesniej nie informowal nikogo co robi i po co, bylo tylko slawetne "soon" i dziekuje .. teraz dali jakiegos klauna na wysokim stanowisku zeby zbieral ciegi, bo tak moze sie zmenila kultura internetowa ze bez takiego klauna by nie moglo to funkcjonowac ? =]
jak dla mnie to i tak sie uklada w jednolita calosc ktora byla planowana od poczatku .. wpierw lekki balance, pozniej jakies paragony, pozniej zeby te paragony mialy sens - jakies wydarzenia pve przygotowujace ludzi do coop pvp, powolne dazenia do expansion - ktory przyniesie jakies konkretny tryb pvp, poniewaz classic na ktorym obecnie gramy totalnie wyexploatuje tryb pve .. =]
cheers!