• May 17, 2024, 00:39:25 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3 4 5

Author Topic: Etap "end-game" w Diablo 3  (Read 29058 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #15 on: July 05, 2012, 08:16:17 am »

Paradoksalnie ich najwieksza nadzieja na przetrwanie jest to, co mialo byc niepotrzebnym dodatkiem - pvp. to tylko swiadczy o tym, jak niekompetentni ludzie to projektowali.
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #16 on: July 05, 2012, 11:29:14 am »

Brak tego pvp to jakas najwieksza kpina :P Ciagle czuje sie jakbym mial tylko pol diablo :P
A zdanie typu "do tego droga jeszcze daleka..." jest co najmniej wkur$&%#@ce...

Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #17 on: July 05, 2012, 11:32:26 am »

grudzien to raczej najwczesniejszy termin. to nie bedzie bylejaki fix. bedzie mega lipa jak pvp wyjdzie w polowie 2013.
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #18 on: July 05, 2012, 11:59:22 am »

Nie zapominajcie panowie o czatach. Nie zapominajcie też qfa o pk. Blizz okroił grę z wszystkiego co się dało. Sure, tppk ssało pałkę na hc w D2, ale jakby wyeliminować czita i zostawić zwykłe pk, to to było zaledwie tą odrobiną pieprzu, która przyprawiała danie jakim jest tryb hardcore.

Inna sprawa - lipny poziom doświadczenia. Tak naprawdę to gra polega na tym, że gracz jakoś doturla się do 60 i potem dopiero zaczyna się "ubaw" i "endgame". Grasz na inferno - odpada Ci element expienia. W D2 nawet jak pindlowałeś, to i tak exp leciał i trochę Ci się mordka z tego powodu uśmiechała. Miałeś ten 93lv to więcej nie potrzebowałeś, ale jednak ten pasek na dole ekranu trochę kusił, żeby dociągnąć go do 94. Za zadania, za potworki, za wszystko miałeś expa, w D3 masz w dupie expa, masz w dupie nawet złoto, bo jak farmisz items, to nastawiasz się na sprzęt, a nie na golda...

Questy o kant dupy roztrzaść - nagroda to exp (patrz wyżej) i złoto... Gdzie jakieś fajne nagrody typu +stats, +skill, +hp, zwój odporności, czy nawet jakieś lipne nasycenie?

Qfa ide na dwór bo jak wymieniam listę blizzardowych faili to czuję się jak nastolatek z e-ragem, że ktoś spierdolił moją ukochaną grę :/
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #19 on: July 05, 2012, 12:10:15 pm »

O PvP na razie nie wspominam, bo wiedział, że na starcie nie będzie tego elementu, więc pozostaje mi czekanie, oby tylko tak jak pisze Mag, nie dodali tego za rok :P

Jeśli chodzi o PvM, to w sumie fajną sprawą byłoby dodanie areny PvM. Coś takiego było w sumie w Final Fantasy VII chyba, widziałem też coś podobnego w Aionie. Ja bym to widział tak: wchodzisz na arenę i masz rundy do pokonania. Za każdą rundę dostajesz loot/gold/etc. Im więcej pokonasz rund tym lepszy drop oraz większe nagrody. Po każdej rundzie jest pytanie czy chcesz kontynuować. Jeśli przegrasz rundę to tracisz wszystko co zdobyłeś, więc w pewnym momencie trzeba uważać, czy lepiej zostać z tym co się zdobyło, czy raczej spróbować sił i pokonać jeszcze jeden etap licząc na lepszy drop. Oczywiście można ustawić na taką arenę CD, ale można też tak ustawić nagrody aby były ciekawe, ale wymagały trochę wysiłku. W sumie to byłoby ciekawe. Pokonałeś 5 rund, które były proste, w następnej już będą elity etc, trzeba więc uważać. Lepiej skończyć na 8 rundach z 3 żółtymi przedmiotami czy może zagrać kolejną rundę i zdobyć kolejne przedmioty (z każdą rundą poziom jest trudniejszy, ale i nagrody w końcu lepsze). Wygrałeś? Super, masz kolejne przedmioty i pytanie czy chcesz zagrać kolejną rundę czy już przerywasz, jeśli przerwiesz, wszystko co zdobyłeś jest twoje i możesz zacząć od początku.

Uważam, że byłoby to ciekawe. Różne rodzaje potworów, elit, bossów nawet. Stoisz na arenie i walczysz z Butcherem, Magdą i kimś tam jeszcze :P W sumie można dodać nawet jakiś ranking: ile rund udało się przejść. Arena w trybie single oraz team.


Wiem, że piszę o PvM, ale jak dla mnie to byłoby ciekawe rozwiązanie na pewno na jakiś czas. Mała rywalizacja, kto ile rund pokonał w jakim buildzie etc. Jak ktoś nie lubi tego rodzaju rzeczy, to może farmić dalej acty, jak ktoś woli arenę to może robić to. W sumie arena dopiero od, której tam rundy powinna nagradzać na tym samym poziomie co act 3/4.


No to taki mój pomysł na usprawnienie trochę rozgrywki :P



Jeśli chodzi jeszcze o grę na inferno, to podobały mi się pomysły tego Krippa czy jak mu tam. Dodanie archivmentów, które będą miały wpływ na grę. Np, zrób jakiś archiv i zawsze zaczynaj z jednym NV. Zrób coś tam jeszcze, a będziesz mógł korzystać z dwóch merców etc. Fajne miał pomysły, dodanie takich nagród za w sumie farmienie to zachęta do zdobywania kolejnych usprawnień.

W diablo 2 praktycznie każdy mógł robić cały content w nawet lipnym uzbrojeniu. Tutaj jeśli nie masz farta, lub nie wykorzystałeś błędów z samych początków gry, to możesz sobie farmić act 1, lub męczyć się na act 3, gdzie niektórzy robią paczki mobów w 3 sekundy. Zawsze będziesz w tyle, a gdy dojdziesz już do poziomu pozwalającego normalnie farmić act 3, to i tak już gro ludzi jest tak bogatych/ubranych, że ciężko będzie to nadrobić. Tego w sumie nie rozumiem. Czemu zrobili tak te acty, że nie każdy może farmić gdzie chce, szczególnie nowy gracz.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #20 on: July 05, 2012, 12:38:37 pm »

dlatego, ze oni chcieli by nie kazdy mogl grac na inferno od razu. to mial byc cel gry. zbierasz itemy w jakiejs lokacji i juz za miesiac idziesz dalej. przeliczyli sie bo jak ktos nie daje rady zbyt dlugo to wylacza gre. wszystkie ich decyzje sa zle. widocznie nikt z ekipy projektantow nie gral za bardzo w diablo 2 =]
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #21 on: July 05, 2012, 12:43:33 pm »

No i nawet tak może być Magu, ale problem jest taki, że niektórzy cisną cały content jak leci, bez oporów. Wystarczy mieć DH/Wizzarda i trochę $ aby lekko wszystko robić. Nowy gracz będzie w bardzo dużym tyle, jeśli nie zainwestuje kasy. Z tego co widzę po dropie, to raczej ciężko jest się ubrać farmiąć act 1.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #22 on: July 05, 2012, 12:47:09 pm »

ja to od 2 tyg nie gralem bo nie mialem czasu, ale wlasnie dotarlem do 2 aktu i dalej slabo. jak ktos nie ma znajomych co podratuja sprzetem to ktos taki wymieka i konczy grac w diablo 3. szkoda...
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #23 on: July 05, 2012, 12:53:13 pm »

Różnica pomiędzy aktem 1 i 2 jest już tak duża, że naprawdę ciężko się tam gra.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #24 on: July 05, 2012, 12:55:38 pm »

to mial byc cel gra graczy na end-game :) dokopac nam i powiedziec, ze tak ma byc ;) i jak bedziemy probowac sami zbierac itemy to juz za 12 lat uda nam sie inferno przejsc.
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #25 on: July 05, 2012, 13:58:13 pm »

to mial byc cel gra graczy na end-game :) dokopac nam i powiedziec, ze tak ma byc ;) i jak bedziemy probowac sami zbierac itemy to juz za 12 lat uda nam sie inferno przejsc.

I to byłoby fajne gdyby nie fakt, że niektórzy są wstanie zabijać bossy z zamkniętymi oczami, a niektórzy grają teraz na act 3 inferno tak jak ja na act 1 normal.
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #26 on: July 05, 2012, 14:20:33 pm »

Z tą areną pvm Juras ma sporo racji. W FFVII było cos takiego w Gold Saucer i nawet tam świetnie mi się grało. Mogliby zrobić to na zasadzie zaczynania walki gracz vs 1 Fallen, a potem coraz silniejsi przeciwnicy aż do sytuacji niemożliwych w stylu gracz vs 5x Diablo inf. Nie do przejścia, ale to byłby wątek poboczny, a nie główny cel w grze, więc dla mnie byłoby spoko. Gdyby jeszcze połączyli to z jakimś elementem losowym w stylu zamiana 5x Diablo inf na jakieś inne grupy potworków w podobnych statsach i dorzucili jakieś fajne nagrody (np. items do zdobycia tylko na tej arenie) to wyszedłby wypierd z przytupem. Świetny pomysł, Juras!
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #27 on: July 05, 2012, 14:26:34 pm »

Ta, myślisz, że wyskoczy 5 diablo a tu 5 goblinów :D
Logged

MiC

  • Imp
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #28 on: July 07, 2012, 10:39:07 am »

Generalnie gre trzeba RATOWAC, jest poprostu ch*jowa gram w nia bo poza d2 tak wlasciwie nie gralem w inne gry moze jeszcze w dote. Wszystko zalezy od eq, inferno mialo wymagac wysilku ale jak ja widze ze jakis athene zabija wszystkie bossy z zamknietymi oczami a kripp biegnie sobie kolo mobow w 3 akcie inferno ma je w dupie tylko szuka elitarnych wlacza jeden skill PPM traba i jedzie po nich nie robiac sobie nic z tego ze goni go 201924319724891273 mobow ktore hituja normalnych graczy za 141320% ich zycia to ja sie pytam gdzie tu jest sens? W diablo2 jak zaczynales gre na battlenecie to jakos tam mogles uzbierac ista i uma zeby kupic sobie tal rasha i wtedy zaczynales zarabiac tutaj zeby zaczac zarabiac musisz byc zarobiony to ja sie pytam po raz drugi gdzie tu jest sens? Jedyna przewaga d3 nad d2 to to ze tutaj bardziej liczy sie wytrwalosc w farmieniu niz szczescie bo na 3 butcher runy zawsze jakis rare Ci padnie ktory komus moze sie przydac, wystawiasz go na ah i jakis pieniadz zawsze wpadnie ale na tym koniec. Jakim cudem gra ktora sie tworzy latami mozemy byc o tyle gorsza od swojej poprzedniczki, wydaje mi sie ze nikt z zespolu ktory robil d3 wczesniej nie pracowal przy d2. Zamiast czerpac garsciami z gry ktora podbila miliony serc i byla chyba jedna z najlepiej sprzedajacych sie gier kiedykolwiek, oni wymyslaja jakis syf ktory dostarcza frajdy na 3/4 tygodnie a potem sie w to gra tylko po to zeby zabic jakos czas przy okazji zabijajac w ladny sposob tysiace mobow.
Przy okazji to moj piewszy post na tej stronie, witam wszystkich serdecznie.
« Last Edit: July 07, 2012, 10:42:47 am by MiC »
Logged

ness

  • Imp
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #29 on: July 07, 2012, 21:02:25 pm »

Nie widze sposobu w jaki moga z tej kupy wybrnac.
core mechanic czyli itemizacja lezy i kwiczy
Nie spaczuja przeciez gry i nie dorzuca 5x wiecej affixow, nie rozbija obecnych statow na wiecej affixow (przynajmniej 2 wyrollowane na wysokim % zamiast jednego zeby uzyskac wysoka wartosc okreslonego stata).
Tutaj trzeba przeorac wszystko z gory na dol.
Czyli jesli w ogole to dopiero w dodatku.

Mowiac szczerze to checi tez nie widze imo costam przypudruja zeby tylko przytrzymac jak najwiecej osob do dodatku a potem cash-out.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.056 seconds with 14 queries.