. Szalone osoby, które grają non-stop dotrą do Aktu I i napotkają na swej drodze wyzwanie, jednak miesiąc później będą mieli nad czym popracować (Akty II, III i IV).
bylo w blue postach ze idzie solowac inferno bez sraczki. nie chce mi sie szukac linka
.. w aktach poprzedzajacyc inferno pewnie beda wypadaly duperele typu dobre ringi/amu - jakies runy cokolwiek - tak imo
Dla mnie wyglada to dosc ciekawie. Zobaczymy na ile prawdziwe to bedzie po premierze, bo watpie zeby ostatnie akty inferno byly dla elit.
BashiokCommunity ManagerW temacie: Who Likes The New Progressive Inferno? (p2..)Właśnie napisałem mającą trzy strony odpowiedź, a forum zgubiło ją, kiedy kliknąłem "Podgląd" ... *płaczę*Oto w skrócie co chciałem powiedzieć:Przeczytajcie mój poprzedni post. Wygląda na to, że wiele osób go przeoczyło.Jestem szczęśliwy, że większości z was podoba się ta zmiana i jestem przekonany, że pokochacie grę.Nieliczni, którym zmiana ta się nie podoba, również pokochają grę, bo nie mają racji. Pule przedmiotów nie są ograniczane przez Akty, Bossów, ani nic takiego. Mimo, że masz większą szansę na pozyskanie lepszych przedmiotów w IV Akcie na Inferno, równie dobrze te same itemy mogą się trafić w Akcie I lub nawet na poziomie Piekło.W naszej filozofii związanej z otrzymywaniem przedmiotów możesz zniszczyć urnę i znaleźć w niej najlepszy przedmiot w grze - wszystko to kwestia szansy. Robienie trudniejszych miejsc i walka z bardziej wymagającymi przeciwnikami nie zawsze będzie najbardziej efektywną drogą do zdobycia lepszych itemów.Poprzednio na Inferno wszyscy przeciwnicy mieli 61 poziom, a teraz mają oni 61 w Akcie I i stopniowo zwiększa się on do 65 (?) w Akcie IV. Zwiększyliśmy jedynie poziom trudności.Jestem świadomy tego, że w firmie są zakłady co do tego, ile miesięcy zajmie komuś przejście Inferno.Stały 61 poziom przeciwników na Inferno był niezbyt wymagający, a jak już go przeszedłeś, to nie miałeś powodu do dalszej gry, ani miejsca do rozwoju. Było to nudne.Nuda nie zawsze wywoływana jest przez powtarzanie contentu, jej źródłem jest raczej brak możliwości progresji.Mając stopniowe zwiększenie poziomu trudności na Inferno, możemy zachęcać graczy do progresowania bez stawiania przed nimi muru nie do przejścia w postaci zbyt wysokiego poziomu trudności.Wydaje mi się, że to tyle. Tak czy inaczej, tak jak już pisałem, wiem, że większość z was jest podekscytowana grą, zmianą której dokonaliśmy oraz chęcią przechodzenia Inferno. Nie czujcie się źle, kiedy będziecie musieli powrócić jednak do Piekła.