• November 21, 2024, 20:39:53 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Odporności  (Read 24228 times)

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #15 on: June 18, 2012, 13:58:06 pm »

Magu ja gine nie dlatego ze resy malo daja,tylko dlatego ze barb w tej grze to maskotka. dh ubrany za tyle co mooj baba robi 300k dps,a ja robie 1/5 tego i musze podejsc zeby zajebac. gdyby nie te resy to bym pewnie nawet nie zobaczyl co mnie zabija O_o
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #16 on: June 18, 2012, 15:03:14 pm »

jak na razie to mag/dh/monk to jedyne "grywalne" klasy jak dla mnie
wd i barb wymagaja zmian =]
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #17 on: June 18, 2012, 15:12:33 pm »

wd nie jest zly,mam wd ubranego w jakies smieci co znalazl po drodze+moze 3 banki i grajac jedna reka doszedlem do a2 inferno,a barbem z takim stuffem to bym nie zabil pierwszej grupki elitoow z a1
Logged

rSt

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 182
  • Five Hundred Fights
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #18 on: June 18, 2012, 15:15:30 pm »

jak na razie to mag/dh/monk to jedyne "grywalne" klasy jak dla mnie
wd i barb wymagaja zmian =]
monk jest tak samo grywalny jak barb atm - obie klasy ubierzesz na a4 inferno farm za porownywalna kase
Logged
A joke is a very serious thing.

Battletag: Rince#2675

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #19 on: June 18, 2012, 15:19:40 pm »

ja sie mecze na a3 inferno swoim wd z 34k dmg
wd ma kilka problemow:
nie spamowalne aoe skille (bo zasysaja w uj many)
build na vision nie nadaje sie na akt 2 3 4
ciagle walene z darta (single target dmg)
kilka skilli totalnie bezuzyteczych (suicide, summony petow, corpse spiders, spirit barrage)
genialny aoe skill (zombie bears) maja zasieg praktycznie melee :o (0 mozliwosci kitowania)
Logged

Ger.

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #20 on: June 18, 2012, 16:48:52 pm »

Wszyscy ludzie grajacy tankami, mowili mi, ze o a3/4 na inferno bez 900@ mozesz zapomniec :p
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #21 on: June 18, 2012, 16:49:49 pm »

+1k @ res +dobry armor + min. 700 loh to mus na tanku imo
Logged

budda-

  • D3CL Operator
  • Ghom
  • ***
  • Posts: 1143
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #22 on: June 18, 2012, 23:24:26 pm »

wimt wd ma tylko jeden problem.mana nie jest zalezna od inta.a co do summon dogow itp itd, to neiktore runy daja ci w ciul dpsu i sa dobre buildy pod to ze tluczesz cryty po 1m
Logged

soft

  • Imp
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #23 on: June 19, 2012, 08:33:40 am »

moje odczucia po zrobieniu barba 1k allres/12k armor/60k hp/1k loh/49% block chance/27% melee dmg red przy zachowaniu 10k dpsu sa takie ze granie solo w turtle mode wymaga zbyt duzo cierpliwosci jak dla mnie, co z tego ze moge lac kazdy pack jak zajmuje to chora ilosc czasu ? generalnie caly gear poszedl na ah za grube zyliony zainwestowane w 250k dps dh i jest fun
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #24 on: June 19, 2012, 10:28:19 am »

wimt wd ma tylko jeden problem.mana nie jest zalezna od inta.a co do summon dogow itp itd, to neiktore runy daja ci w ciul dpsu i sa dobre buildy pod to ze tluczesz cryty po 1m

walniesz 5 razy ten spell i czekasz 5-7 sec zeby mana sie odnowila ~~
a taki dh sypie ten aoe skill i ma gdzies ten hatred (mag podobnie)

nie mowiac o tym ze taki build wymaga 30-50 mln golda gdzie dh kupi sobie sprzet za 300k i zrobi cale inferno solo ;p
Logged

tass-bl

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 134
  • kajtek
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #25 on: June 19, 2012, 10:55:27 am »

zgadzam sie z wimtem ze dh/wizz ubierzesz za 20% tego co np. monka a beda sobie radzic podobnie

na szczescie 1.3 ktory dzis wchodzi ma dac boosta melee
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #26 on: June 19, 2012, 11:08:52 am »

to raczej nie boost tylko nerf wszytkiego innego,ale moze w koncu bede gwalcil i rabowal...
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #27 on: June 19, 2012, 11:30:21 am »

jak widzialem te pseudo zmiany klassy to prawie z krzesla spadlem

Witch Doctor

    Summon Zombie Dogs- Leeching Beasts
        Tooltip has been updated for clarity: "Your Zombie Dogs heal 50% of the damage they deal as Life divided evenly between themselves and you." (The functionality of the skill has not changed.)

normalnie te psy teraz beda solowac inferno
« Last Edit: June 19, 2012, 11:38:06 am by Wimt »
Logged

Inter

  • Imp
  • *
  • Posts: 32
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #28 on: June 21, 2012, 11:20:31 am »

ma ktos moze podobny wykres do tych odpornosci, tylko ze do dexa i armora?
a] % uniku zalezny od ilosci dexa,
b] wykres % dr zalezny od ilosci armora.
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Odporności
« Reply #29 on: June 21, 2012, 13:15:07 pm »

co do B to czytalem jakis artykul - koles robil eksperymenty z roznymi wartosciami armora i wychodzi na to, ze nie ma zadnych diminishing returns - im wiecej tym lepiej - kazda dodatkowa ilosc armora zmniejsza otrzymywane obrazenia o tyle samo.
pozdr
Logged
Pages: 1 [2] 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.127 seconds with 19 queries.