• November 24, 2024, 06:30:05 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Oficjalne info o pvp  (Read 27459 times)

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #15 on: January 16, 2013, 02:21:33 am »

monk imba :P
Logged

Ext

  • Imp
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #16 on: January 16, 2013, 03:07:09 am »

Były różnice w gearze, ale i tak monk będzie dość silny, chyba najgorzej wypada Barb, Kongor ze swoim eq za xx miliardów ma ciężko to co mówić o innych

Próbowałem grać pod Dodge nie było źle, ale imo nie opłacalne, zmieniłem na mantre z spirit reg + pasyw z długością mantry i reg bo ciężko było mi ze spiritem między walkami

Żeby te duele miały jakiś sens, chyba należałoby obniżyć dmg w pvp o 90% może mniej, wymagałoby to testów. Druga opcja ustawić jakiś próg DPS w lidze i tyle, wiem zniechęci to ludzi.

znikanie WD i DH jest strasznie op i denerwuje

aha Snapshoot build naprawili, tam gadałem że nie ale po prostu nie byłem doinformowany, sweeping wind ma teraz uaktualniać dmg postaci a nie działać z dmg na jakim został włączony, także koniec z super mnichami MP10 za małe pieniądze i dobrze, bo sam nie używałem a było głupie dla ludzi, którzy na gear zarobili
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #17 on: January 16, 2013, 12:02:42 pm »

z tego co ogladalem wczoraj 3 streamy - kongora jako barba, dh i sosy ( wszystkie postacie lvl 100 paragon i w sprzecie za kilka bilionow ) moge podzielic sie kilkoma spostrzezeniami :
- jedyna dobra opcja w budowaniu teraz postaci imo, pod "pvp" to oprocz wymaxowania main stata na postaci oraz vita jest dex - dodge chance jest totalnie imba, co widac na monku, a troche mnie na dh.. akcja jest taka, ze kazda postac moze miec duzy dodge chance pompujac tylko dex, wiec itemy ktore macie i maja spora ilosc dexa na sobie nie sa worthless, a beda mialy kolosalne znaczenie w przezyciu imo
- najsilniejsza postacia w tym momencie jest monk, pozniej jest dh, pozniej sosa .. wd jest mocny ale z mega gosu imba hoho itemami only, a malo jest takich wd ..
*monk - mega imba dodge chance, serenity i seven sided strike + overwave czynia go po prostu masakratorem .. jedyne szansa zeby wygrac z monkiem w miare latwo to sa skille z reflect dmg
*dh - total imba z ss i vaultem, ciekawe jak to by wygladalo jak by zostawili cinder walka haha, wszyscy rerrol na dh .. jezeli taka forma "pvp" sie utrzyma to grajacymi dh proponowal bym juz teraz zainwestowac w stary set natali.. podstawowe skille to ofc hungering i loaded for bear .. w miare ubrany dh zabija jednym strzalem kongora - czyli barba 120k hp prawie 7k armora i 800 rez .. jedyny sposob zeby zabic dh to ranged attack, lub monk z thunderclapem ..
*sosa - jest mocna, ale nie az tak jak by sie moglo zdawac .. spokojnie ustepuje miejsca mocnym postaciam typu barb/dh/monk .. jedynie totalnie op skill u sosy to armor z lightningiem ktory spada na nas gdy jestesmy w poblizu.. kosi to hp tak strasznie, ze az jest smieszne :P
*wd - jak juz napisalem, jest gosu postacia, ale musi miec mega itemy .. spirit walk ze wzgledu na maly koszt many i szybkie odnawianie, na prawde miesza szyki przeciwnikowi .. darty + obszarowka z dobrym zasiegiem is the way to go .. niestety wd troche braknie tutaj potencjalu i poza dartami i spirit walkiem przedstawia sie jako ciezko grywalna postac
- tarcza - pewnie wielu zadaje sie pytanie zgodnie z pamiecia o switchu i tarczy, co wlasnie z tarcza i blockiem .. szczerze mowiac, patrzac na steam kongora ktory bawil sie tarcza wlasnie - jest ona dosyc przydatna, szczegolnie jezeli mamy walczyc mele z monkiem, stanowi dodatkowa bariere do pokonania .. jednak dziala ona inaczej niz w d2 nalezy przypomniec, ze tylko absorbuje czesc dmg i powieksza nasz armor przy succesful block, a nie neguje obrazenia .. obrazenia neguje tylko dodge o ktorym pisalem wyzej .. niestety chyba tarcza mozna nie wytrzymac konkurencji z dodatkowym dps i statami z offhanda, szczegolnie jezeli wrzucimy tam dobra furke ... jednak jest to opcja do rozwazenia i przetestowania ..
- dzialania crowd control modow - wszystkie cc dzialaja tak jak w normalnej grze, takze furka z fearem i blinding flash u monka zachuwuja sie i dzialaja na playerow dokladnie jak na moby, i po nerfie cc w ktorymstam patchu raczej nie da sie na to za wiele poradzic .. wiec duele wygladaja tak, ze kto pierwszy kogo zastunuje czy zfearuje czy cokolwiek co trwa wiecej niz sekunde, a my nie mamy w tym czasie wlaczonego skilla dajacego niesmiertelnosc to idziemy do piachu ..

Co do nowych tematow dotyczacyc pvm... nowe crafty - wszystkie top armory + amu + ringi bedzie mozna craftowac samodzielnie .. recki beda dropic z odpowiednich mini bossow typu leoric/rakanoth/gnomm .. jednak z tego co widzialem wczoraj to same designy chyba nie beda acc bound .. jezeli chodzi o matsy to sa dosyc dziwaczne, bo np do craftu dex amu trzeba miec brimstona (!) low emerald joolsa i nowa esencje dropiaca z elite packow ( ze strasznie tandetnym obrazkiem btw :P ).. pozatym amu zawsze maja roll 200+ oczek main stata + 5 albo 6 rollow ... wiec mozecie juz sprzedawac powolutku swoje amu i ringi i gromadzic brimstony ( ofc ci ktorzy przymierzaja sie jeszcze grac ), bo nie musze mowic ze cena wszystkich rarow spadnie na leb na szyje .. nowe joolsy - coz, niesamowicie drogie do zrobienia i dajace tyle co nastepny poziom gema po prostu .. czyli nowy emerald bedzie dawal 110% cd i troche wiecej dexa .. za koszt 20mil + 3 najlepsze gemy craftu, bedzie raczej wyznacznikiem kto ile gra lub ile puszczal bota do tej pory.. podobno miala byc zmiania jezeli chodzi o mod rubina w weaponie ( mial dawac ias ? ), ale nie starczylo mi dociekliwosci zeby doszukac sie tego info ..

ogolnie moje wrazenie na temat tego patcha jak i wszystkich poprzednich .. nadal jestesmy w open becie, tyle, ze juz bardziej zaawansowanej.. z dodanym szumnie zwanym "pvp" i kolejnymi schodkami rozbudowy gry jak nowe gemy itd, jednak bardziej rujnujacej gospodarke niz budujacej .. szkoda gadac, ten ptr upewnil mnie w przekonaniu, ze granie w ta gre dalej nie ma sensu .. moze po wyjsciu dodatku i wejsciu w koncu pelnego produktu bez elementow bubla, mozna bedzie pograc jakies lajtowe pvp na amce, za itemy warte 30zl, ale na razie nastepne pol roku czy tez rok nie wniosa tutaj nic co moglo by poprawic stan tej gry, nawet zblizajacy sie do komfortu gry w d2 classic!

yhh.. jedna chyba dobra gra wydana przez blizza w ostatnich czasach do sc2.. ktory i tak za duzo nie rozni sie od sc1, powielajac wiekszosc rzeczy ktore sie sprawdzily w sc1 dodajac nowy gui i dzieki graczom dopracowujac mapy i gameplay .. czy nie moglo tak byc w d3 ? po co, przeciez takie d3 trzymaloby graczy na kilkanascie lat bez wyraznego tematu zeby na nich zarabiac i przekonywac do nowych gier blizzarda .. a jeszcze by odeszli od wowwa ?!

yhh
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #18 on: January 16, 2013, 12:29:07 pm »

- dzialania crowd control modow - wszystkie cc dzialaja tak jak w normalnej grze, takze furka z fearem i blinding flash u monka zachuwuja sie i dzialaja na playerow dokladnie jak na moby, i po nerfie cc w ktorymstam patchu raczej nie da sie na to za wiele poradzic .. wiec duele wygladaja tak, ze kto pierwszy kogo zastunuje czy zfearuje czy cokolwiek co trwa wiecej niz sekunde, a my nie mamy w tym czasie wlaczonego skilla dajacego niesmiertelnosc to idziemy do piachu ..

Jak pierwszy raz zobaczyłem PvP to też odniosłem takie wrażenie.
Kto lepiej zainicujeje ten wygrywa.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #19 on: January 16, 2013, 14:55:32 pm »

parodia jest z weapon throw - runka hammer cos tam co stunuje .. praktycznie 100% stun i gf
Logged

mashas

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 116
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #20 on: January 16, 2013, 15:27:02 pm »

50% na stun, weapon throw jest niezbedny na walke z DH, dobrze trafiony potrafi go na 1 hita sciagnac ;p
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #21 on: January 16, 2013, 16:23:16 pm »

jak wczoraj ogladalem kongora to 100% wchodzil stun .. wiec gf
Logged

Raist_bl

  • Imp
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #22 on: January 17, 2013, 20:54:51 pm »

a ja tak powiem: NIE RÓBCIE LIGI ZANIM NIE USTALI SIĘ ZASAD GRY ! bez zasad to pvp w d3 lezy i kwiczy ;/
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #23 on: January 17, 2013, 21:06:45 pm »

nie mozemy stworzyc ligi na bazie braku doswiadczen. niestety dzieki blizzowi, bedzie troche ciezej, ale na pewno bedziemy starac sie jak najbardziej uprzyjemnic rozgrywke graczom. spokojnie, bez nerwow.
Logged

Raist_bl

  • Imp
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #24 on: January 17, 2013, 22:05:20 pm »

a bo gdzies miedzy watkami przeczytalem ze ma byc liga... tylko zasady sie ustali w miedzy czasie ;p

bo jak sie ustali jakies konkretne reguly to pvp bedzie spoko - tak cos czuje ;)
« Last Edit: January 17, 2013, 22:06:51 pm by Raist_bl »
Logged

budda-

  • D3CL Operator
  • Ghom
  • ***
  • Posts: 1143
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #25 on: January 17, 2013, 22:14:06 pm »

AHHAHAHAHA Jay 'Kupa' Wilson dodguje diablo !
http://www.d3sanc.com/news/jay-wilson-leaving-diablo-3-r701
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #26 on: January 18, 2013, 00:21:09 am »

i cale szczescie niech dadzą kogos lepszego :P
Logged

Kur

  • Imp
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile
    • www.d3hardcore.com
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #27 on: November 04, 2013, 19:53:55 pm »

Świeże info prosto z Dev Team'u nt. dalszego rozwoju PVP, a raczej tego, że PVP będzie rozwijane.. ale prędzej w innej grze niż w D3

http://www.diablofans.com/news/2159-developer-interview-with-ausgamers-fist-weapons-wands-and-transmogrification-estimates-on-pre-expansion-patch-blue-posts/
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #28 on: November 04, 2013, 19:56:46 pm »

szkoda. moze za kolejnym dyrektorem sie zmieni
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Oficjalne info o pvp
« Reply #29 on: November 05, 2013, 10:07:20 am »

Czyli kolejny powod ze szkoda kasy i życia na te "produkcje".
Logged
Pages: 1 [2] 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.115 seconds with 18 queries.